Други да ни управляват

Според едно не много скорошно проучване на баш социолозите от НЦИОМ (разбирай - PR агенцията на управляващите) 31% от българите били готови да гласуват за нова партия. Коя - не знаят...  каква ще й е политиката - не знаят... с какво ще им помогне новата партия да живеят по-добре.. пак не знаят.. ама са вече готови да гласуват за новата партия, зашото никоя от досегашните не се справяла достатъчно добре. С две думи - решението (за пореден път) е други да ни управляват.

Мен НЦИОМ не са ме питали, ама аз ще си кажа. Мен не искам никой да ме управлява. Ще се управлявам сам и ще си нося отговорността за това дали живея добър или лош живот (поне докато съм здрав). 

А за държавата - искам да говорим за политика, а не за партии. Докато не знаем какво точно искаме да прави държавата с нашите данъци, няма никакво значение кой я управлява. А да.. и искам електронно, отворено и прозрачно правителство.

No comments:

Post a Comment